Min lycka

Publicerat: 2011-11-16 / 08:16:17 | Kategori: Tankar/Känslor

Jag sa alltid att du var den enda och bästa jag visste. Att du var min lycka och den som fick mig att orka igenom svåra stunder. Att jag skulle gå under utan dig.

Det var ingen lögn. Snart ett halvår utan dig bakom mig. Och jag är fortfarande förstörd. Har ingen riktig lycka och har gått under inombords. Litar inte på någon och vet inte vem som verkligen är äkta, så där som du var. Ingen i min närvaro har betytt så mycket som du gjorde och gör för mig.

Vill göra allt bra igen, ångrar allt som sades och allt som inte sades. För jag är ingenting utan dig.

Jag älskar dig. Min bästa vän & själsfrände.
Jag trodde vår vänskap var starkare än något annat. Men jag hade fel, och här står jag nu.

 

 


Nattah
Publicerad: 2012-07-29 / 00:29:17 | Blogg: http://www.aportion.se

Test kommentar

Josefin
Publicerad: 2014-06-08 / 18:26:25 | Blogg:

Hej! Det är jättekonstigt! Jag var precis inne och läste min bästa väns blogg, kommenterade sen och följt på det klickade jag på Bloggens startsida. Då kommer jag till den här dvs din! :O du vill sannolikt inte ha främlingar här antar jag och hon vill ju inte att man kommer till din blogg! Ni har samma layout!

Någon ide om hur lösa det?
Maila mig gärna!

Mvh Josefin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback